FAQ

1. Jak mohu vytvořit objednávku?

Vyberte si květinu nebo aranžmá, přidejte ji do košíku, vyplňte doručovací údaje, zvolte způsob doručení a platby a objednávku potvrďte.

2. Mohu objednávku zrušit nebo změnit?

Ano, do 24 hodin před doručením lze objednávku zrušit nebo upravit telefonicky nebo e-mailem. Po této době již změny nejsou možné, pokud je kytice připravena.

3. Jaké způsoby platby přijímáte?

Bankovní převod, Online platby přes Comgate (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay), Dobírka (hotově při převzetí), Revolut, Paysend, Monobank.

4. Jaké možnosti doručení nabízíte?

Doručení po Praze (do 10 km), v okolí Prahy, i po celé ČR po individuální domluvě.

Ceník dopravy:

Nad 3 500 Kč: zdarma (Praha do 10 km)

Do 3 500 Kč: 190 Kč

Okolí Prahy (do 10 km mimo město): 490 Kč

Mimo Prahu do 50 km: od 600 Kč (dle dohody)

5. Doručujete i tentýž den?

Ano, objednávky potvrzené do 15:00 mohou být doručeny ještě ten samý den.

6. V jaké dny a časy doručujete?

  • Pondělí–Pátek: 9:00–22:00

  • Sobota–Neděle: 10:00–15:00
    Možnost expresních časů mimo tyto hodiny za příplatek.

7. Nabízíte květinové služby pro svatby nebo akce?

Ano, po individuální domluvě připravíme květinovou výzdobu na svatby, malé akce nebo párty.

8. Poskytujete květinové předplatné?

Ano – nabízíme možnost pravidelného doručování květin. Můžete si zvolit styl, frekvenci i rozpočet.

9. Upozorníte mě, až budou květiny doručeny?

Na vyžádání vám můžeme poslat potvrzení nebo fotografii doručené kytice.

10. Mohu si zvolit konkrétní čas doručení?

Ano – při objednávce si vyberete časový slot. Individuální časy lze domluvit i mimo standardní rozmezí.

11. Jak se starat o květiny, aby vydržely co nejdéle?

Vyměňujte vodu každé 2–3 dny

Stonky seřízněte šikmým řezem před vložením do vázy

Květiny umístěte mimo přímé slunce, topení a průvan

Odstraňujte zvadlé listy a květy